lov

Nu har jag jobbat mina två dagar, underbart att vara av med det. Vi har bestämmt nu vilka veckor jag ska jobba i sommar, vecka 25 - 28. Orkar fan inte jobba mer än fyra veckor, förra sommaren höll jag på att gå under av att jobba 8 v.

Igår när jag hade slutat jobbet vid fyra gick jag direkt och mötte Emelie och Emelie utanför Neptun för en bit mat. Vi satt där i tre timmar. Det var nog rekord för mig på en pizzeria. Efter det gick vi på bio och såg Beck. Himla bra film, och en himla trevlig kväll. Det måst göras om tjejer!!

Snart kommer Linnéa hit. Vi ska dricka kaffe, som på den gamla goda tiden, och snacka skit förstås.

Ikväll ska jag till Alexander, min superdupersöta underbara älskling! På fredag blir det utgång!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback