varför?

varför just nu? varför varför varför? Farför i helvete kom det SNÖ inatt!? Jag blir tokig.. Jag vill inte ha mer vinter och snö. Aldrig nånsin mer.

Påskafton. Det är väl en trevlig dag. Jag var först hemma med familj och släkt. Vi åt massa god mat (dock inte påskmat, tack och lov). Senare på kvällen åkte jag in till stan där vi först förfestade hos Johan. Vi spelade Guitar Hero (om det nu stavas så), vill bara säga att jag sämst på det, speciellt efter några öl.. hmm. När vi kände oss nöjda gick vi till Cromwell. På vägen blev Alex stoppad av Polisen "Du vet reglerna va? Ingen öl innanför promenaderna" haha, det va jävligt roligt. Han fick lämna ifrån sig sin precis nyöppnade öl, sen önskade poliserna oss en fortsatt trevlig kväll. Kvällen var rolig och trevlig.. trots att jag upptäckte dryga sidor hos folk jag trodde jag kände väl. usch. När det stängde gick jag och Alex ner till stopet och tog en taxi hem därifrån. Tack gud för att jag har en sån underbar pojkvän.

Nu måste jag sätta igång med pluggandet. /Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback