Nubbe

Nu sitter jag här och väntar medan älsklingen gör sig iordning. Jag börjar faktiskt bli en aning stressad. I och för sig så har inte jag någon tid att passa, men det har han. Så snart som möjligt ska vi åka till systemet och handla nubbe till ikväll (gud vad skönt det är att vara 20), sen efter det ska jag åka hem och Alexander ska till skärgården och spela på bröllop.

Jag börjar känna att jag inte har något alls att sätta på mig. Min garderob är proppfull, men inte med det jag vill. Igår fick jag ett litet utbrott (de kommer allt tätare) över att jag inte har några snygga kläder, och att jag inte heller har några jeans som passar längre. Jag har visst växt ur alla. Frustrerande.

Aja, dags att åka.. ikväll blir det fest.. skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback