2007 är inget bra år

Först var det Alexander. Sen blev det mammas tur. I går var det pappa som fick den "äran". Vi ska åka och hälsa på pappa i eftermiddag i Linköping. Jag orkar inte med alla sjukhusbesök längre. Pappa fick en stroke igår, en liten sådan som tur var. Han mår relativt bra men de måste ju ha kvar honom för observationer och så. Stackars pappa.

Tentan i fredags gick nog ganska dåligt. Den var väldigt svår. Fy och fan. Jag skrev rätt mycket men jag chansade en hel del. Jag räknar med en omtenta 2/2.  

Idag är det första advent. Alexander ligger fortfarande och sover men jag var så pigg så jag gick upp. Ska nog äta frukost snart.. tråkigt att äta själv dock. Jag skanske ska gå in och väcka Alex ist..


image424


/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback