älskade barn

Igår var jag och mamma på julkonsert.. typ. Det var barn som spelade blockflöjt, piano och barn som sjöng! Det var så gulligt! Moa var med och sjöng och min kusins dotter Ida spelade blockflöjt. Jag satt där rörd till tårar som en gammal mormor.. nejvars, det gjorde jag inte, men det var fint. Barn är ju så söta. Däremot om det hade varit vuxna människor och det lät sådär hade jag nog gått därifrån. Blockfljöt är inte det vackraste instrumentet, haha!

Idag ska jag in och träffa Emma på eftermiddagen, var länge sen nu!

Jag skulle nog behöva läsa lite också.. åh så tråkigt.. "Kyrillos av Jerusalem - Katekeser" ni hör ju hur upphetsande det låter..

Alleballe, I lööv him!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback