namnbyte på bloggen?

Jag vet. Jag vet. Jag är sämst på att skriva här. Jag har nog tyvärr kommit på anledningen till detta glesa skrivande. Mitt liv är tråkigt, inget är roligt. Därav den tråkiga och dåligt uppdaterade bloggen.

Det är ju så att jag inte har nått att berätta. Jag är ju bara hemma eller i skolan. Ibland träffar jag nån kompis på stan. På helgerna är jag med Alexander. Mitt liv går på automatik. Samma sak varje vecka. Jag är ju inte normal, allafall inte som alla andra 20 åringar. Visst, jag umgås ju bara med männsikor över 30 (vissa över 40) i skolan, men jag trivs så bra med det och jag trivs så bra med dom. Jag går på universitetet och har aldrig varit på nån universitetsfest. Kalla mig gärna tönt, men jag kan inte påstå att jag har saknat festerna och allt det där. Däremot känner jag mig inte som en vanlig 20 åring.

Har ni också märkt att det enda jag gör på bloggen är att klaga och gnälla. Jag kanske ska döpa om den till "Tina - ett hopplöst fall" ..

Som vanligt tänker jag också alldeles för mycket på framtiden, och på vad andra har som inte jag har. Det är nånting som kan ligga och gro inne i mig i evigheter. Det syns inte utanpå utan känns bara inuti. Jag känner mig liksom inte nöjd med livet på nått sätt. Jag har en föreställning om hur jag vill ha det men det tycks aldrig bli så.

Menmen, nu orkar jag inte skriva mer. Jag vet att jag är älskad av världens bästa Alexander, och jag älskar honom oerhört mycket. Det är det enda viktiga.

/Tina

Kommentarer
Postat av: Fie

Bloggskrivande kan vara som någon typ av terapi typ.. Man kan klaga hur mycket man vill.. Det är rätt skönt faktiskt =) Jag känner igen mig i det du skrev att du trivs i vuxenrollen eller vad man ska säga. Jag är likadan, jag går inte ut på kåren varje vecka och sådära. Jag längtar efter framtiden till jobb och hus och hela rubbet lixom.. Oj nu skrev jag mycket.. Där fick du lite läsning av mig.. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback