ny kurs idag

Sjukhusvistelsen var bra, vi var där i 2 timmar. Han mådde hyffsat bra, speciellt om man jämförde med alla andra på avdelningen. De hade tappat tal, va förlamade, vissa var helt borta. Så jag är glad att pappa hade sån himla tur i oturen som han hade.

Idag börjar den sista delkursen, Livsfrågor och traditionsbearbetning i den kristna kyrkans historia. Jag hoppas att den går bättre än den förra. Tyvärr så går vi så jäkla konstiga tider idag, 15-18. Det går ju ingen buss hem kl.18. Skumt. Menmen, jag ska nog åka till sjukhuset efteråt. Campusbussen går ju ända dit! =)

/Tina


Kommentarer
Postat av: Fie

usch sjukhus är inget roligt.. Men va skönt att det inte var värre..! Jag börjar också en ny kurs idag.. Hoppas också på att den här kursen går bättre.. Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback