vinter och vårkänslor

Idag fick jag mitt kaffe tidigt. Så jag behöver inte skriva någon utläggning om det.

Idag har jag redan hunnit blivit osams med min katt. åh, varför kan vi inte förstå varandra bättre! Vill du gå ut? Vill du kela? Vill du bli buren? Vill du bara ha uppmärksamhet? nähä.. OK, bit mig för ingenting!

Nu har den riktiga vintern kommit. Jag däremot, jag känner lite vårkänslor i luften. Jag vet, jag är lite konstig. Det beror nog på att alla är så glada. När jag känner den här vårkänslan känner jag även att jag måste börja träna. Det är snart bal och student.. och sommar! Jag måste fixa till kroppen innan dess. Jag har lagt på mig lite.. Men visst, det är väl ingen fara, så jag skyller på att jag vill träna för att få ett starkt hjärta. Det låter väl bra? JA, det är ju faktiskt bra. Jag tror att man lever längre om man tränar och stärker hjärtat. Det brukar vara anledningen till att jag tränar. Det var det förr. Så vi kör på det istället. Jag vill börja träna för att stärka mitt hjärta o leva längre. punkt.

Åh, jag och mamma ska gå på Grease i Cloetta Center 28 April! =D Jag fick det i present när jag klarade körkortet! Måns är med! Tjohoo! Vi har jättebra platser så jag kanske inte behöver ta med mig kikare.. haha!

/TIna

vinter
Titta så vårigt det är ute idag.. eller, kanske inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback