13.45

Åh vad härligt det är att ha semester. Igår solade jag 2 timmar och på eftermiddagen gick jag på stan med mor min. Idag sov jag till 13.45 inte illa. Detta tycker jag tyder på att jag verkligen behöver semester, eller hur?

Jag måste visa mitt fynd som jag köpte på Gina förra veckan för endast 79:-
197493-258 



Jag har börjat titta runt på kamera. De jag har hittat är Nikon D40X och Canon EOS 400D. Båda två verkar bra, men jag skulle behöva lite råd och tips... Någon som kan något om detta??

 

Nu ska jag städa och sedan läsa en bok.
/Tina

Kommentarer
Postat av: s

har en canon 400D och den är helt underbar :)

2007-07-17 @ 17:38:16
Postat av: Nicklas

Efter ett evigt surfande i blogg-djungeln hittar man då ett ansikte man faktiskt känner igen!
Får väl börja med att tacka för en trevlig student-fest :)
Jag är lycklig och nöjd ägare till 2 st Canon systemkameror (en analog och en digital) och jag måste säga att jag inte haft något att klaga på med någon av dom.
Det fina med Canons EOS-system (firar 20 år i år) är att det finns en uppsjö med objektiv och det spelar ingen roll om dom är gamla eller nya, så länge det är EOS så passar det på din kamera.
Någon sa "Det finns Canon...och så finns det dom andra!"...kanske ligger det något i det.
Vilken du än väljer så hoppas jag du får en kamera du trivs med och får mycket kul med!
/Kusin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback