en kopp kaffe

Så. Nu har jag lugnat ner mig lite efter snigelinlägget. Jag har läst några sidor i min bok och hämtat en kopp kaffe. Det gjorde susen. Se vilket slappt jobb jag har, kaffe och en bra bok. 

Jag är inte lika irriterad längre. Eller jo, det är jag, men jag har en liten förståelse. Ni som läser det här måste nog tro att jag är knäpp i huvudet som bara gnäller på allt.. haha.. Men tro mig, det är inte så allvarligt som det låter.




Jag har länge funderat på, vilka är ni egentligen som läser min blogg? Skriv en liten kommentar vettja!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag läser din blogg lite då och då =) hihi! Håller med dig när de gäller sniglarna faktiskt! Helt sjukt är de!

2007-07-13 @ 23:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback