Hissen står still

Oj vad dålig jag har blivit på det här att blogga. Det beror nog mycket på att när jag kommer hem och ser datorn vill jag bara kräkas. Jag sitter ju trots allt vid datorn 9 timmar om dagen. Just nu är det lite lugnt så då har jag tid att skriva några meningar. Lika bra att passa på.

Dock, så kan jag lova att jag kommer bli avbruten av telefonen innan jag är klar..
"Coor Service Management, det är Tina"
"Jag vill felanmäla att en hiss står still på tågstation i *** "

Suck! Var eviga dag. Allt detta tjat om hissar och rulltrappor som står still.. För att inte tala om alla som kommer in och gnäller om sina elräkningar, och vi kan bara svara:
"Tyvärr, ni måste ringa till kundtjänst, vi jobbar inte med de där bitarna"
Men tack och lov så är det min sista dag imorgon! Det ska bli så skönt med ledighet.

Imorse när jag åkte till jobbet satt jag i bilen och tänkte på en sak. Det är ca 12 grader när jag åker hemifrån, och 19 när jag kommer hem. Detta anser jag är rätt kallt för att vara juli. Så då undrar jag, var fan är växthuseffekten?? Påstår de inte att det är varmare på jorden nu? Här är det kallt som attan, och i Bolivia(?) har det kommit snö. Yeah right, växthuseffekten my ass.

Ok, växthuseffekten påverkar ju säkert åt andra hållet med. Men det där snacket börjar gå mig på nerverna, liksom det "vackra" vädret. Nä jag säger, ge mig mer växthuseffekt så det blir lite varmare. Skulle jag slippa vintern och all snö och slask skulle jag hoppa av glädje.
Men då blir det synd om djuren.. Jag tar och flyttar söder ut ist.

Än har telefonen inte rignt..


Bilder från Gbg kommer inom kort.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback