champangefrukost och utspring

  
  
Champangefrukost i Vasaparken..

  
När vi kände oss nöjda vankade vi vidare lite smålulliga till skolan för att ha lärarmiddag..

  
Efter middagen blev det en låååång väntan. Vi tog skolfoto och gjorde vår fina banderoll.. (ser lite dumt ut när inte alla har hunnit skriva sina namn ännu)


Klockan 16.30 fick vi hänga ut genom fönstren för att vinka, sjunga och bara se det stora folkhavet..



Klockan 17.00 : UTSPRING!!
         

Jag fortsatte fira hemma på altanen
      
Jag hälsar alla välkomna, paketöppning, mitt älskade kusinbarn, och Lupinerna som prydde våra bord.


Den fina rosen och CK-klockan jag fick av min älskling


Jag hade en helt underbar STUDENT!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nice klocka ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback