uppe med tuppen

Aloha! Hela veckan har jag vaknat vid 06.00 för att få liv i Alexander. Som jag har nämnt tidigare så är han BÄST på att sova. Detta resulterar i att det blir mitt ansvar att han kommer iväg till jobbet. Men självklart gör jag det så gärna, jag gör allt för min prins. Jag kan ju faktiskt gå och lägga mig igen när han har åkt. Hihi.

Men nu till idag. Efter att Alexander hade åkt somna jag om till 8.30, då klockn ringde. Jag ska in och träffa Emma snart =) Sen i eftermiddag ska jag på student i Söderköping.

Jag kom på förut att jag inte har sminkat mig på en vecka..(!) Jäkligt skönt, faktiskt. Men idag åkte det på igen.












Åh jag blir så irriterad. Vilka förbannade ointelligenta människor det finns där ute. Så jäkla själviska och elaka. Hoppas ni åker dit för förtal !! Idioter.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, helt underbar! Jag älskar att ta studenten! Du själv då? Fina balbilder förresten! =)

2007-06-14 @ 18:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback