Ledig

Idag är jag ledig.. igen.. Börjar bli lite trött på att vara ledig.. Måndag, tisdag, onsdag 1 lektion, samma sak torsdag, och idag ledig. Usch vilken jobbig vecka 2 lektioner.. och trean ska vara jobbig? Nä ,nu va jag elak!  Jag tycker synd om mina klasskamrater som sliter sönder sig. Vi borde byta ibland så dom får va lediga och jag får vara i skolan en hel dag.

Idag ska det tydligen vara nån UF-mässa som några i min klass är med på.. (därav inställda lektioner) Men det där är inget som intresserar mig.. ekonomin var inte riktigt min grejj.. Men men, jag önskar dom lycka till..!

Imorgon ska jag fika med Linnéa på stan.. har inte träffat henne på flera veckor. Det ska bli trevligt!




åh nu är resan bokad!  Turkiet, jag, älsklingen ♥, en lägenhet (med snedtak), havet, en stor pool... + min familj... hihi, men vi ska alla fall bo själva! =D

image39 image40
bilder från ving.se (kolla vad mysigt det är med snedtak!)

Kommentarer
Postat av: deniz..ddm

heheeeyy türkiyeeee çok iyi seçim yapmışşın =)) buyazda gel olurmu =))

2009-02-13 @ 13:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback