bara ben

Idag har jag gjort två viktiga saker.. Jag var på banken och lämnade in pappret som gör att jag får tillbaka skattepengarna till midsommar, och jag har varit och beställt klipptid. Så nu är jag värd ett glas vin.

Idag var jag och Matilda på mode & designs modevisning, jäklar va duktiga dom är.

Jag har surfat runt lite och tittat på massa såna dära pro-ana bilder och filmer.. alltså usch så sorgligt det är. De triggar varandra att bli så smala som möjligt, de ser tillslut ut som levande skelett. Jag brukar ha ganska bra tålamod till vad som är för smalt, men det här reagerar till och med jag på. Stackars tjejer. Titta på bilden hur smal hon är, och då är ändå det där en rätt "snäll" bild.. =( Hur kan man hjälpa till?

 

Nä nu orkar jag inte med eländet.. Nu ska jag se på talang i fyran och käka chips och dricka vin.. mumsfillibabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback