betyghysteri

Idag fick vi reda på vårt betyg i svenska C, och jag fick MVG! tjoho! så himla roligt, men framförall skönt! Läraren sa att jag skulle kunna publicera allt jag hade skrivit i en tidning direkt, behövdes inte justeras nånting. Jag hade skrivit en krönika, ett kåseri och ett reportage.

Nu är allt skolarbete som har med gymnasiet klart. Efter fyra års slitande är det äntligen över. ÖVER! Jag måste medge att jag är väldigt nöjd med mina betyg i år. Av 8 ämnen har jag fått 7 MVG och 1 VG. Det har aldrig gått så bra förut. Delvis så beror det nog på att jag som sagt bara har haft 8 ämnen. De andra i min klass har säkert det dubbla. Men ändå, jag hade lika gärna kunnat slappa ihop helt och skitit i allt. Men nej, jag kämpade på istället och tog tillvara på tiden. Jag är duktig. Klapp på axeln till mig.









Ikväll blir det partyparty! Nu har ju studentveckan börjaaaaaaat!!
Fullt ös, medvetslös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback