jobbig vecka

Jag har nu läst ut boken "Det ska bli ett sant nöja att döda dig" av Magdalena Graaf. En väldigt bra bok måste jag säga. Det är en bok ni verkligen måste läsa. Den var spännande och gripande. Jag har ändrat uppfattning om henne och Hannah, och jag har fått mig en tankeställare om förlåtelse. Man måste kunna förlåta för att gå vidare. Tänk på det. Den tanken är så fin att jag får rysningar.

image84

Igår kväll kom jag hem från Tranås, har vait där sedan i söndags. Det är skönt att kunna ta vara på sina lediga dagar, istället för att bara sitta hemma och glo. Jag skulle göra vad som helst för att få vara med Alexander hela tiden. Idag har jag haft en lektion och imorgon och på fredag är vi lediga. Gud vilken jobbig vecka. Varför såg jag inte till att skaffa mig ett jobb förra året? Efter min lektion gick jag och la mig i solariet, gudomligt skönt. Det är lika bra att börja sola nu så jag får snygg bränna till balen och studenten.

Ikväll ska jag till Emelie på födelsedagsmiddag. Det ska bli jättekul, jag träffar mina tjejjer allt för sällan.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback