och jag tänkte, vart ska han?

Igår var vi på världens bar och på cromwell.. som vanligt var det tråkigt och segt på cromwell, men på världens bar var det trevligt. Det var kul att träffa Adams tjej, som för övrigt hade skönste dialekten =) hon kom nämligen från norrland, och då menar jag norrland! hihi, söt!



Jag och Alex drog oss hem vid 01 ungefär. Jag var på dåligt humör, det var tråkigt och jag hade ont i magen.. så vi såg ingen anledning till att stanna (inte jag allafall). Till våra stora irritation åkte taxin, som vi åkte hem med, fel.. "vi ska till vrinnevigatan" och idioten kör till vilbergen!! Vissa ska fan inte få köra taxi!! Men allafall, väl hemma frågade vi vad notan skulle bli, den stod på 164 kr vilket inte vi tänkte betala när han hade kört fel. Men jorå, 164 kr skulle han ha! Vi tjaffasde lite och han gav med sig om 150 kr. Han var så himla dryg och tjurig. Varför kan han inte be om ursäkt för att han körde fel? fy fan vad vissa har en heder att beskydda. Det är så töntigt att det är äckligt. Jag ska sätta mig och skicka iväg ett mejl till taxibolaget och klaga. usch.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback