tjejmiddag

Ibland är det så skönt att vara bara med tjejkompisarna. Igår var jag hos Emelie på fördelsedagsmiddag och det va hur trevligt och kul som helst. Vi var jag, Emelie, Bella, Lina, Emelie, Carin och Johanna. Vi pratade om allt som tjejer snackar om, så som smink, kläder, killar, dildos, framtiden och allmänt skitsnack. Det är så härligt att prata sånt "tjejsnack". Visst, för all del, jag och Alexander pratar ofta om allt det där med, men det är ju inte riktigt samma sak ändå. Tack och lov. Många säger att det finns vissa saker som man inte pratar om eller diskuterar med sin pojkvän, men jag gör nog det. Men det kanske borde finnas en gräns? Ja, jag vet inte. Jag har allafall ingen gräns, men ibland är det skönt att bara snacka med tjejerna. Menmen, hursom, ni fattar.

  
Observera Emelies present. Mycket rolig och fin (den har till och med strass).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback