världens bästa pojkvän

Alexanders födelsedag blev väldigt lyckad. Han sov hos mig natten då han blev 20, därför firade vi honom som min familj firade mig när jag fyllde 20 år. Vi (jag, mamma, pappa och Robin) gick in och sjöng klockan 00.00, och vi hade med oss cider (dock ingen champange som jag fick). Han blev jätteglad och överraskad. Tyvärr var han ju vaken, hade ju varit roligare om vi hunnit somna. Så nu har han ännu en gång fått uppleva den tokiga familjen Svensson.

På eftermiddagen tog jag tåget till Tranås. Jag lagade mat så den var färdig precis när Alexander kom hem. Han hade då tagit en sväng förbi systemet och köpt en flarra vin som vi delade på. Medan vi åt fick han sina paket som han blev superglad över, så det känndes skönt. hihi.

 
så här såg framsidan på födelsedagskortet ut som jag hade gjort (appletini är älsklingens favorit)
Hmm, undrar om det är därför han jämt säger Tini till mig?


Titta vilka fina ballonger som jag hade smyckat lägenheten med. hehe, moget.


Igår var det dags för utgång. Jag, Emelie, Emelie, Lina och Carin var först hemma hos Lina och Carin, och sedan blev det otten. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om kvällen. Den var kul, jag hade allafall rätt kul, men det hände så mycket under kvällen att jag inte vet om det var så kul. Tror inte att alla hade lika kul som jag. Men som sagt, det va inte jättroligt, det kan man inte ha på otten.

   
   
  



Nu är det ESC, så jag ska väl titta på den.
Måste bara passa på att säga att jag har utsett Alexander till världens bästa pojkvän.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback