vuxenpoäng

Jag gjorde precis ett test där man skulle se hur vuxen man är.. Jag fick 18,1 poäng. till det skrev dom såhär:

Din ålder borde vara 33.3 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse. Oj då, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? Eller varför inte beställa en resa till Kos?

Här är tips på vad du kan göra för att få mindre poäng:

Börja dricka öl. (men va, jag dricker ju jämt öl!?)
Åk till hultsfred, dvs festivalen, inte staden. (nej usch. Lerigt och jävligt. Det är inget för mig)
Flytta ihop med några kompisar. (njae, killen går före)
Ge dina krukväxter till grannen. (aldrig i livet, de är ju som mina barn!)
Sälj din bil, det är omiljövänligt. (jag har ingen egen bil, lånar mammas när helst jag vill)

Det där med ICA-kortet var ju rätt slående. Jag har faktiskt ett som jag använder varje gång jag handlar på ICA. Det där om att åka till Kos var lite konstigt, jag valde ju det i testet, men det hjälpte tydligen inte.
Gör testet
http://www.vuxenpoang.com/

Kommentarer
Postat av: Emelisa

Haha jag fick 5.5 p, jag borde enligt testet vara 12.3 år. Trodde jag var ganska mogen iaf =P Men det står ändå attjag borde tagga ner och till exempel åka på Hultsfred, fast jag valde dte =P hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback