Billiiiiigt

Igår var jag som sagt på utförsäljning av, vad jag tror är, provplagg på Stadium. Mötte Maria och Caroline vid 16.10 och vi fick rätt bra platser i kön (öppnade 17). Jag köpte 1 vinterjacka, 2 tröjjor, 2 t-shirt till Alexander, 1 tjocktröjja till pappa, träningsshorts till Robin, en sportbag, en mössa och en julklapp (kan inte skriva vad ifall personen läser).

  

Och allt kostade endast 515 kr !


Jag är så glad och tacksam att vi får följa med på det här.. Jättekul!

Jag hade ju nästan bestämmt mig för att köpa en Peak-jacka denna vinter.. Men eftersom jag hittade den här nya nu så himla billigt kan jag ju ha den, och min gamla jacka, en vinter till. Har den hållt i tre(?) år ska den väl hålla ett år till.. sorgligt men sant.. haha!

Nu ska jag snart in och träffa "norrköpingsgruppen".. vi ska förbereda oss inför seminariet imorrn. Vi brukar sitta i en kyrka och prata, faktiskt väldigt mysigt! Sen efter det ska jag vara hurtig och gå och träna med Emelie. Tjoho!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jises! Där hade jag med velat shoppa loss ;)

Postat av: Johanna

Ja jag vet, det vore jättekul! Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra där... Eftersom jag och emelie j hade bestämt att vi skulle ut på lördagen sen ungefär en vecka tillbaks och från tidigare erfarenheter så vet jag att jag inte kan festa två dagar i rad då jag mer eller mindre alltid drabbas av en baksmälla.. =( Så jag får se hur jag blir... :P

2007-10-17 @ 15:53:06
URL: http://messer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback