gårdagen

Min teori höll inte. Jag fick köra hem igår. Suck. Men det gick bra, tack och lov.

Dagen var mysig, tyvärr var vi trötta båda två och lite småsura. Det var inte vår dag helt enkelt. Men jag är några hundralappar fattigare, alltid trevligt. Jag köpte två tröjor, två halsband, vantar, korthållare samt mat och parkeing. Alexander köpte ingenting, vilket inte är så konstigt när han ska handla en kontrabas för massa pengar. Jag hittade två riktigt snygga väskor, men de var alldeles för dyra. Varför är allt så dyrt i Sthlm? Varför ska jag vara fattig student? Usch vad livet är orättvist..

Ikväll ska vi vara barnvakt, lilla Oliver kommer hit några timmar.. sötnosen! Alexander har gig ikväll så han kommer inte hit förns i natt.. så det blir en lugn hemmakväll med mamma, pappa, Oliver och två gäster som kommer hit med..

Jag börjar känna mig trött.. vaknade vid 8 imorse avatt Alexanders klocka ringde.. åh jag har inte sovit ut en enda dag den här veckan.. Imorgon däremot, då ska jag SOVA!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

mysigt att vara barnvakt! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback