Hej igen

Nu har det gått några dagar sen jag skrev senast. Vad har hänt sedan dess då?
Jo.. Helgen var lugn, jag och Alexander myste så mycket vi kunde. På söndagskvällen hade vi lite "andekväll", jag, mamma och några till. Alltid lika spännande.

Igår var jag och mamma på MakeUp-Party.. Köpte bara en ögonskugga.. Jag var inte så där jätteimponerad av grejjerna. Mamma köpte en Aloevera gel (vet inte hur det stavas) som jag ska dricka. Man dricker alltså gelé typ. En hutt med detta varje dag så får jag i mig mina grönsaker, som jag annars aldrig äter. Då det är ju bra. Hoppas att min magvärk försvinner med.

Ikväll ska jag, moster Maria, kusin Caroline och min morbrors fru Kicki gå på en slags utförsäljning på stadium.. Hoppas jag kommer hem med en vinterjacka och massa annat roligt.. Brukar bli så när man är där.. hihi!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback