Hufvudstaden

Jag har märkt att många här i bloggdjungeln bara skriver första bokstaven på sin partner. Varför, det förstår jag inte? Men allafall, jag tänkte göra det idag. Måste ju testa, haha.

Idag ska jag och A åka upp till Hufvudstaden, Stockholm. Jag ska hämta honom vid tåget 9.40 sen ska vi åka och byta bil, hämta hans asstora kontrabas, sen bär det iväg. Anledningen till att vi ska släpa med oss kontran är att A ska köpa en ny, och ska då visa den gamla.. Vet inte riktigt varför.. kanske byter in den eller nått sånt.. aja, skit samma, den ska med allafall. Det bästa med att den ska med är att jag slipper köra.. Jag vågar inte köra hans mammas bil, speciellt när det ligger ett stort dyrt instrument i den. Så jag kan bara luta mig tillbaka och njuta av bilfärden. Hihi..

Val val åter dessa val... jag får ett sammanbrott!! Jag tror (observera tror) att jag ska läsa religionshistoria och genus och religion i vår. Problemet är att jag inte vet om jag får göra så.. den sistnämda kursen är fristående, den ingår alltså inte i programmet. Måste nog maila Lars.

ojoj, måste göra mig iordning nu!


på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback