Kvällen på Östgötateatern igår

Igår var jag och pappa på "Maria och Mattias show.. å så lite Anders Ekborg" på östgötateatern. Vi blev bjudna av pappas jobb. Innan det började fick vi lite förtäring och en drink. Gott gott. Showen var väldigt bra måste jag säga. Anders Ekborg är ju överlägsen. Så sjukt bra. I bandet och bland dansrana var det många man kände igen, t.ex Martin "Mjölby" och Emma, Henkes tjej, det var kul att se! Vill varna för att bilderna inte är de bästa.. =P


Sådär kan det gå om man inte har rätt slutartid inställd.. men rätt coolt ändå!


Martin står där längst bak i vit skjorta.

 
Haha! Pappa blev uppdragen på scenen av Carro.. och ja, han dansade glatt vill jag lova.


Kung av sång.




Tiiiiidigt imorse, vid 05.05, kom Alexander hit efter sitt gig i Jönköping. Stackarn att behöva hålla på så sent. Livet som rockstjärna(?) är inte lätt.. haha! Han ligger fortfarande och sover.. Det behövs nog! Jag gick upp vid 10 (kunde dock ha gått upp när han kom vid 5, kunde knapp somna om efter det).

Mamma har varit på Ge-kås från igår till idag.. Det är tydligen sjukt mycket folk. Mamma har adrig varit med om värre (och då har vi varit där många gånger kan jag säga). Så tack vare det är jag rätt glad att jag inte fick följa med. Men jag ser fram emot när hon kommer hem ikväll.. Jag bad henne köpa Katie Melua och Lars Winnerbäcks nya skivor.. hihi, hoppas de fanns! =D

Nä nu ska jag försöka hinna läsa lite innan älsklingen vaknar..

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback