yesyesyes

Maria ringde precis och berättade att resultatet på tentan inte alls kommer att skickas via mail, som alla har trott. Det står på studentportalen. Och vet ni, jag fick VG! Kunde inte bli bättre, eftersom VG är högst! Ni anar inte hur skönt det känns. Jag var ju nervös över att jag inte skulle klara den alls.

Jag var ju som sagt och pratade med syon idag, Lars, men jag vet fortfarande inte vad jag ska välja i vår. Grejjen är den att jag kan välja istortsätt vad jag vill. Så det är bara börja kolla runt. Jag vill ju lite åt socialomsorg och socionom. Tyvärr är det svårt att hitta kurser närliggande Socionom i Linköping, däremot Sthlm har mer kurser. Vad säger du älskling, du och jag i Sthlm nästa år? Menmen, jag få kolla runt lite. Kanske väljer pedagogik eller ledarskap, nått sånt.


Nu ska jag fira mitt VG med en stunds vila.

Kommentarer
Postat av: Emelia

Gu vad duktigt du är!! Vg är inte dåligt det! Ja håller på och döör av oro inför min tenta på gramatiska grunder...fy så trist!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback