jag har tappat fem kilo

Nej det har jag inte. Men jag har tränat idag för första gången på nästan ett år (och då hoppas man att fem kilo försvinner på en timmes träning). Hursom.. jag kände mig väldans duktig.

Just nu sitter jag här med en sjukt kelig katt i knät så det är svårt att skriva. Dock så tror jag att Bosse döljer något bakom kelet (slutar alltid med att vi blir osams, vad vi än gör). Han kommer förmodligen bli sur vilken sekund som helst. Jag fattar inte varför han ska ta ut allt på mig jämt. Mamma säger att jag ska försöka prata telepatiskt, alltså bara tänka till honom. Men det är svårt. Vet inte riktigt hur jag ska göra. MEN som tur är ska jag och mamma gå på New Age mässan på söndag och då ska jag gå på ett seminaruim som heter "tala med djur". Efter det ska jag och Bosse leva i harmoni med varandra. Inibillar jag mig allafall.

I skolan har vi nu börjat prata om konsekvensetik och pliktetik. Detta var det jag ogillade mest när jag läste filosofi. Antagligen för hon gjorde ett alldelles för svårt hemprov till oss då, men allafall. De stora tänkarna är tillbaka. Visserligen är det ju skönt att ha läst det en gång tidigare, då förstår man ju lättare. Men att de gammal gubbarna ska få så mycket plats i våra liv är ju konstigt, komiskt om inte annat.

oj, nu börjar snart idol. Ska gå och rosta mig några mackor.
Tjingeling!



Alexander, jag saknar Dig ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha vilken rolig katt =) Klart du kommer kunna prata med han sen, Jag håller tummarna =) Jobbigt med skolan men det är bara o traggla sig igenom de jobbigaste ämnena med.. Jag vet hur det är :P hehe! Pussar!

2007-09-27 @ 12:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback