Jag vill bort. Bara bort.

Nu ska jag snart åka iväg och hämta Alexander.. Han ska ta bort stygnen sen ska vi på kräftskiva ute i Näkna. Vad händer senare ikväll då? Det är "kulturnatten" här i Norrköping, men det känns som det är mest för de lite äldre. Inga bra band som spelar heller. Antagligen kommer vi hyra film eller gå på bio. Vi ska höras oss för vad alla andra ska göra först.

Jag börjar få en sån fruktansvärd bortlängtan. Nu när det börjar bli kallt och jävligt vill man bara bort. Långt bort. Tänk om man kunde bosätta sig utomlands. I ett varmt land. Den här sommaren var ju förjävlig, rent ut sagt. Visst, vi fick 2 härliga veckor i Turkiet. Men inte mer än så. Jag vill så himla gärna åka igen!!!!!!! Det kommer bli många sjukskrivningar i höst/vinter pga "sommaren" som var.



Jag avskyr vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback