nu sitter jag här... igen.

Jag har ingen pli på mig själv. Jag brukar ha det men den är borta just nu. Jag måste verkligen läsa, men jag gör det inte. På gymnasiet var det lätt att plugga, men nu fattar jag inte hur jag ska göra. Bara läsa? Skriva ner allt jag tycker är viktigt? Ja, det är väl en balansgång. Jag blir tokig. Den engelska boken har jag bara läst en sida av än så länge, men som vanligt fattar jag ingenting!! Jag har ännu inte köpt någon översättningspenna. Jag måste verkligen göra det för det här kommer verkligen inte funka i längden, eftersom jag är så värdelös när det gäller engelska.

Varför ska man tvingas läsa böcker på ENGELSKA när vi befinner oss i SVERIGE???????
idiotiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback