var håller pengarna hus?

Nu börjar jag bli en anings frustrerad. Jag har inte fått min lön från e.on än. Eftersom jag bara jobbade 2 timmar om dagen så är det ju inga stora summor jag väntar på, men ändå. Jag vill ändå ha dem. Pappa har varit i kontakt med chefen och hon skulle kolla upp det. Hoppas det går fort. Men visst, det går ingen nöd på mig, jag bor ju hemma och får studiebidrag (kom idag!!). Men bara grejjen att inte pengarna kommer när de ska gör mig arg.

Jag och Alexander har bestämmt att göra Hufvudstaden den 15:de. Vi ska ändå hämta Branka på arlanda och då kan vi lika gärna passa på att gå på stan. Och när man går på stan är det ju en fördel om man har fått sin lön...

Nä nu ska jag koka nudlar. Är man student så är man. Hihi..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback