äntligen

Då går det att logga in igen. Bra. Visserligen har jag inte så mycket att skriva men det är frusterande när saker och ting inte fungerar.

Hela förra veckan var hur skön som helst. Alexander var hemma till torsdag, skönt att få vara tillsammans flera dagar i rad. På torsdagen skjutsade han mig till skolan, eftersom jag hade lektion i linköping då. När föreläsningen var slut hämtade han mig och så sov jag på Lunnevad. Det var en mysig vecka <3

På söndagen skjutsade jag mamma och pappa till tåget. De är nu på Madeira. Så nu får jag och Robin klara oss själva. Hitills har det gått väldans bra.

Igår var Kristina här för första gången. Det var kul! Vi pratade om skolan, såklart, och om hur samhället har blivit och att politiker är blinda som inte ser alla problem som finns. Jag gillar Kristina, trots att hon är dubbelt så gammal som jag fungerar vi så bra tillsammans.

Åh det är en sak som är så jobbig. Vi är så himla oense i min familj om vad vi vill göra i sommar/höst/nästa vinter. Resa i sommar, resa långt bort nästa vinter, bygga pool..?? Åh jag blir tokig att vi inte kan tycka samma sak.

Jag fick VG på hemtentan. Min första hemtenta!

Måste också passa på att säga RIP Andrea.. Jag kännde dig inte, har aldrig pratat med dig, men jag vet vem du är. Usch, sånt där är så jäkla hemskt, sånt som inte får hända. Hela området lider. Först var det Oscar ='( (jag tänker på honom och Linda + familjen nästan varje dag, så offatbart) Och nu ännu en ung människa som går bort. Ligger det en förbannelse över Svärtinge tro?



Nu ska jag ta en timme på cross trainern. Allt godis efter påsken måste bort! /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback