gårdagen

Igår fyllde jag år. Vaknade kl 06.00 av att mamma ringde och sjöng för mig (hon kunde ju inte bryta traditionerna även om hon var borta). Dagen förflöt med pluggande. Hazel kom hit vid 10 och åkte vid 16 typ. Jag var helt slut i huvudet när vi var klara. Men jag har nu fått lite mer grepp om vad analysen går ut på osv.

Vid 18.30 åkte vi och hämtade mamma vid tåget för att sedan åka och köpa thaimat. Mums! På vägen hem åkte vi och hämtade Alexander med. När vi hade ätit klart fick jag presenter. Av Alexander fick jag en bok om fotografering och jättesnygga underkläder (present till han själv kanske? haha). Av familjen fick jag en blixt till kameran, koranen (på svenska!), en tröja och en bok.

På kvällen sen tog vi ett glas vin och myste framför tvn. Vid 22 ringde familjen Stenberg och sjöng för mig. Så gulliga! Det var min födelsedag det.


Ikväll ska jag, mamma och pappa hem till Emelie och hennes familj. Det ska bli väldans trevligt.


Måste passa på att tacka kusin-Marie som skickade en grattiskomentar. Tack! =)


/Tina, 21.

Kommentarer
Postat av: HanMedObjektiven(numera hiskligt anonym)

Lite sent kanske...men ändå...Grattis!!!

Postat av: Fie

haha ja just ja det kommer jag ihåg att du sagt en annan gång me ;P

Det låter som en helt okej födelsedag det där tycker jag =) du får ha det så bra..! Kram

2008-04-20 @ 18:37:37
URL: http://sofiehellberg.blogg.se
Postat av: Johanna

Gratulerar 21-åringen!

2008-04-21 @ 11:12:05
URL: http://messer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback