jag börjar bli en tv-nörd

Bra tv-kväll igår. Säsongsstart av Myggan, Barnmorskorna, Top Model, Kvällsöppet med Ekdahl och tillslut CSI Miami. Barnmorskorna är så rörande. Jag tjuter alltid när jag tittar på program som handlar om födslar. Det är så vackert. Tänk när jag själv ligger där om några år.. Alexander får då hålla min hand och säga att jag är duktig <3

I kvällsöppet så pratade de om ifall kvinnor verkligen har humor. Intressant. Roligt att de hade med Nour i debatten, jag tycker hon är astråkig. Men det är ju hennes humor, inte kvinnlig. Jag å andra sidan är ju så förbannat rolig. Ibland.. he. Det var en neurolog där som snackade nåt om att testosteronet hade nått med humorn att göra. Den manliga hjärnan är mer, typ anpassad, till humor.. nått sånt.. Eller jag kanske missuppfattade det hela? Aja, hursom, det var en intressant diskussion.


Åh jag är så lycklig över att det äntligen börjar bli vår på riktigt. Konstigt att humöret ligger i vädret.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback