sista dagen som 20

Då var det sista dagen som jag får känna hur det är att vara 20 år. Imorgon är den stora dagen, som jag förvissao tycker känns rätt "sådär". Det känns inte alls som att jag fyller år imorgon. 21, vad är det för ålder, egentligen? Bara en mellanålder.

Menmen, hursom. Idag ska jag in och träna + sola. Tänkte svänga förbi Campus också och hämta ut böcker på biblioteket som jag har beställt, så smidigt! Ikväll sen ska jag till skolan i Linköping. Har egentligen inte tid med det, men vad gör man inte.

Jag har kommit igång med hemtentan/analysen vi ska göra i heder, genus o omvärld (ska vara klart på tisdag). Så det känns bra att inte spara allt till måndagkväll. Imorgon kommer Hazel hit, vi ska gå igenom vad som ska vara med och diskutera lite kring analysen. Kan nog vara bra att höra andras synvinklar.


/Tina

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Kusin och GRATTIS på 21 årsdagen!
Med risk för att låta lastgammal (är ju faktiskt bara 32!!!) så är 21 den ålder jag minns mer än 20... det blir alltså bara bättre.

Ha en bra dag!

/Marie

2008-04-18 @ 11:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback