sjuuuuuk

Nu var det några dagar sen jag skrev.
Imåndags var Emelie här. Vi lagade taccos och gick en lång promenad här i svärtinge. Mysigt!

Idag är jag sjuk, började redan igår. Jag har ont i halsen, är förkyld och har feber. Uuuuusch. Det jobbiga är att jag måste åka till skolan ikväll. Jag och Eva ska ha redovisning om kvinnlig könsstympning. Får proppa i mig ibumetin och mucoangin. Stackars lilla mig.

Jag har nästan bestämmt mig för att jobba på gamla jobbet i sommar med. Men bara 3 timmar om dagen i tre veckor. Alltid något. Men så trisst. Jag har sökt en sommarkurs med som jag inte har fått något svar om än (sökte i efterhand). Ekonomisk familjerätt heter den.


Jag såg ett helt hav med vitsippor från campusbussen igår. Nu är våren här (nära allafall).

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback