Min alldeles egna..

Jag har köpt en ny dator! Äntligen har jag en alldeles egen bärbar dator! =) Mamma köpte en likadan, hehe! Och Robin köpte sin dator idag med, fast han ska bygga ihop den själv.






Så nu är det bara föra över allt som är mitt från den här datorn till min. Alla bilder och all musik. Kommer nog ta ett tag.



Igår var jag med Emma. Vi tittade på "på andra sidan häcken" skitrolig.. "men jag vill ha kaka" så jäkla söt, haha! Efter det gick vi till Harrys och käkade. Jättemysgt!


Nu ska jag gå tillbaka till min dator.. =P Efter det måste jag läsa.. suck!
/Tina

Kommentarer
Postat av: Fie

Va kul med en ny dator =) Sen är det ju inte helt fel med en bärbar, det är super.. =) Speciellt när man inte är som en nörd (som min pojk) som sitter o spelar en massa.. haha! Ha det så bra! Kram!

Postat av: Tina

sofie: Ja verkligen! Ja hade man varit spelnörd hade jag nog fått köpa någon annan =P hehe!

2008-08-31 @ 19:29:43
URL: http://tiinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback