om jag ändå hade sportlov

Helgen var mycket trevlig. I fredgas när Emelie och jag var och tränade frågade hon om jag och Alexander hade lust att hänga med till Kolmårdens Tropicarium på lördagen. Självklart hängde vi på. Vi tittade på massa djur, klappade rockor och åt vår medtagna matsäck. På lördagskvällen åkte vi hem till Simon och Helen med pizza för att kolla på melodifestivalen.  När vi sett vilka som gick vidare hyrde vi Chuck & Larry och öppnade en vinflaska. Mysigt.

Den här veckan har Alexander sportlov, men inte jag. Men jag är glad at han är hemma hos mig mer nu än vanligt. Just nu är vi hemma hos honom vi ska snart åka hem till mig. Vet inte riktigt vd vi ska göra ikväll.. blir väl att se på film.

Aja, har nog inget mer att skriva nu..

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback