10/80

Igår skrev jag min sämsta tenta/prov EVER! Kommer få max 10 poäng... av 80! :O Då förstår ni hur dåligt det gick.. haha! Jag började småflina för mig själv när jag fick tentan framför mig och jag insåg att det skulle gå åt skogen. Årtal, namn på påvar och kejsare är inte min grejj alltså.. haha! Menmen, jag har ju godkänt i 75 % och det är huvudsaken! plus att jag kan göra 2 omtentor till.. men det ha jag nog ingen lust med.

Alexander ska åka tillbaka till skolan om 45 minuter.. suck.. Saknar honom redan..!!
Ikväll ska jag träffa Emma =) hihi!

/Tina

Kommentarer
Postat av: Fie

ne eller hur det är sånt som inte får hända.. Jag satt helt i andra tankar och tänkte lixom gu det där gick ju skit bra :P haha! Men men jag ska snacka med läraren på måndag.. Ja det är huvudsaken att man har 75% godkänt faktiskt.. det går ju alltid att göra en omtenta ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback