Fredagen

Middagen på Harrys blev väldigt lyckad, gott och trevligt! Tyvärr var inte Petra med. Efter vi hade ätit klart gick vi hem till Emma för att förfesta lite. Otten kom vi inte in på förns 01.30.. så det blev bara 1 timme där inne (pappa kom halv tre). Men kvällen var hur som helst väldigt bra. När vi sa hej då blev jag lite ledsen i ögat.. Hoppas jag hinner se Amanda en gång till innan hon åker. Usch, jag kommer sakna min lilla gullunge!

 



Just nu sitter jag och väntar på två saker. Den ena är mat, den andra är att Alexander ska ringa. Jag hade tänkt att åka till hans skola och sova där ikväll (om de inte ska repa hela kvällen och åka supertidigt imorgon). Men jag vet inte, får se vad han säger. Vi kommer ju inte ses förns nästa helg annars.. 2 veckor är för långt tid att vara ifrån varandra!

Imorgon blir det att träffa Emelie <3



Fint väder idag.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback