host host

Kristina ringde och väckte mig vid 11 och tur var väl det. Jag har ju helt ändrat min sovtid. Förr vaknade jag mellan 9och 10, men nu kan jag sova till 12 om ingen väcker mig. Visst, för vissa är 12 ingenting, men för mig är det rätt länge. Speciellt när man borde gå upp och plugga istället. Kristina är också helt osäker och irriterad över den här tentan. Ingen av oss fattar nått och det är så sjukt mycket böcker, ni anar inte. Skönt att det inte bara är jag som känner mig lost.

Idag är Robin hemma med mig, han är jättehostig, stackarn. Börjar faktiskt känna mig lite risig jag med, halsont.


Lägger in en bild på Robin


Kommentarer
Postat av: Fie

Va fint du har fixat till din blogg :) Usch jag har me tenta snart.. Jag får panik på det, men men det värsta man kan få är ju en omtenta :P hehe! Ha d bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback