nu tänker jag på framtiden. igen.

Jag har märkt att jag mest använder min blogg för att skirva av mig när jag är deppig. Tragiskt, eller hur? Hursom, nu är jag deppig igen. Som vanligt. Det var länge sen jag var på topp nu, säkert en hel månad sen, om inte mer. I helgen gick det upp för mig att jag och Alexander inte kommer flytta ihop på 5½ - 6 år.. Det var ledsamt och det känns så otroligt jobbigt. Då är jag ju redan gammal. Inom 6 år vill jag ju antagligen ha barn, vilket jag vet är helt orimligt med denna situation. Jag får väl flytta själv. Tråkigt men sant. Förvisso är det väl bra att bo själv ett tag, absolut. Men jag kan inte påstå att det är det jag längtar efter. Nu när läget är som det är så har jag ju något att se fram emot allafall, även om det inte kommer hända förns om minst 5 år. Och barn kan jag ju bara drömma om.. 35 år, säkert. Menmen, jag är bara 20, snart 21.. och 5 år är en lång tid..

Slutgnällt för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback