torsdag

Yes, nu har jag mitt G i bibelvetenskap. Ni anar inte hur skönt det känns. Så nu har jag 22,5 hp. Alltid nått. Åå jag har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra den här terminen. Kanske blir så att jag bara läser heder, genus & omvärld, 7,5 hp. Men då måste jag hitta ett jobb också. Annars blir jag utan pengar helt. Menmen, jag får vara optimistisk, det löser sig.

Jag har slängt iväg ett mail till florist- vuxenutbildning idag med. Måste höra hur antagningen går till. Antagligen så lottas det bara. Hoppas inte det. Jag borde ju ha lite förtur med rätt bra betyg, högskolepoäng och mvg i skapa med blommor. Men jag vet inte, tror ju inte dte är så, tyvärr.

Idag blir det att läsa en hel del. Tjohoo, den kristna kyrkans historia. Not. Inte kul alls. Tenta den 18:e och jag kan ingenting än!

/Tina

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra jobbat :) Jag tittar in lite då och då och läser om hur du har det med studierna, det verkar riktigt tufft! Jag hejjar på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback