vill ha min bok

Jag hade verkligen hoppats på att mina böcker till nästa kurs skulle komma idag. Jag har bl.a beställt en som heter "en fråga om heder". Den ska tydligen handla om Fadime, om jag har förstått det hela rätt. Det är nog en sån bok som jag inte kan lägga ifrån mig och som jag både kommer bli rasande och ledsen över. Men tyvärr kom den inte idag, hoppas på imorgon.

image458

Tyvärr, så är det ju tenta imorrn.. så då får jag juingen tid till att läsa allafall, menmen. Påtal om tentan så är jag helt övertygad om att det blir U (underkänd). Kanske till och med måste sitta och vänta in tiden. Kanske inte kan skriva nånting, men man måste alltid vänta 40 minuter innan man får gå. Suck. Jag vet kanappt vem Martin Luther var (nu vet jag lite mer eftersom jag har läst) men innan visst jag ingenting.. jag trodde tex att han var svensk. Haha, han var ju tydligen en tysk munk. Där ser man.


Ieftermiddag ska jag och mamma prova på vibrationsträning, om det finns platser. Ska bli riktigt kul. De som tränar så säger att man blir jättetrött i kroppen efteråt och massa träningsverk. Tjohooo! Vill ju få fastare rumpa, hoppas det kan hjälpa mig.. hahaha!
image459


/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback