vissa människor har inget hjärta

Som vanligt hittar jag någonting att störa mig på, även mamma blev rasande. Den här gången gäller det hundmänniskor.

Igår och idag finns det två annons (inskickad av samma person) i NT där det står:
Annons nr 1; Vi måste tyvärr sälja vår katt .... 4½ år gammal. Hon accepterar inte våran nya hund.
Annons nr 2: Vi måste tyvärr sälja vår katt .... 1½ år gammal. Hon accepterar inte våran nya hund.

"De accepterar inte vår nya hund". Katterna var väl ändå där först, då får de väl för fasen sälja hunden!!! Hur kan man vara så jäkla elak..? Så typiskt hundmänniskor (förlåt om någon tar åt sig som inte behöver, självklar beter sig ju inte alla såhär dumt).  En sak till, de säljs separat.. borde de inte allafall få komma till samma ställe?

Hoppas ni som satt in annonsen läser och får er en tankeställare.. Vissa ser det tydligen som att hundar är med värda en katter.. IDIOTER. Hoppas att ni inte får katterna sålda så ni får sälja hunden ist. Det är rättvisa!


Är det ingen annan som tycker att detta är fel??




Idag ska jag in och träffa Emma vid 11.30. Efter min stund med henne ska jag träffa Kristina. Vid 18.00 ska jag vara i skolan för upprop på kursen Genus och Religion. Det blir en lång dag idag.

Igår började Religionshistorian och det blir nog en intressant kurs. Känns faktiskt bättre än väntat.


R.I.P Heath Ledger .


/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback