Nu är jag tillbaka

Inte för att jag har varit nånstans, men jag är tillbaka på bloggen.

Jag har börjat läsa juridik nu i sommar. Det är en kurs som heter ekonomisk familjerätt. Jag tror det blir bra. Jag har bara varit på två föreläsningar än så länge. Men det känns helt okej. Jag kommer lära mig massor. Har redan lärt mig en hel del faktiskt. Eftersom jag aldrig har hållt i en lagbok tidigare är allt nytt för mig, alltså lär jag mig nya saker hela tiden. Jag gillar att lära mig. Det är nog en av anledningrna till att jag orkar plugga.

Hursom, jag tycker det klingar fint att säga juridik. Haha, finare än religionsvetenskap. Fast religionen är roligare och mer intressant.

 


På senaste tiden har det hänt lite mer. Vi var på Josefines student. Vi hade sjukt trevligt. Grattis, fy fan vad du är bra!

  


I fredags var Linnea, Petra och Petras dotter Evelina här och åt pizza. Jag hade inte träffat Petra på år och dar, typ. Allafall inte sen Linnéas födelsedag tror jag. Eller? Jag minns inte. Petra har allafall klämt ut världens gulligaste unge. Så otroligt söt, och lugn!!


Visst har jag rätt angående världens gulligaste?


Hmm, jag funderar på om det har hänt något mer. Jag tror inte det. Jo, Alex har typ flyttat hit. Hehe, inte seriöst alltså utan han sover här varje dag nu när han jobbar i sex veckor. Mys!

Idag ska jag plugga. Jag hoppas att en bok, som jag väntar på, kommer idag. Måste läsa ut hela den till tentan.


/Tina

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken underbar hund, och vilken bra bild! Åh, jag vill klappa och krama!

Postat av: Nicklas

Har en hög juridik-böcker i bokhyllan (2 år gamla och nästan oöppnade)...kanske kan det vara något du har nytta av?

2008-06-14 @ 12:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback