sorry sorry

Jag har inte haft varken tid eller lust att uppdatera nu när det har varit så bra väder. Så, där har ni ursäkten.

Tänkte ju berätta vad jag handlade i helgen.. en klocka, christine (dvd), the holiday (dvd), lite kläder, lite pysselgejjer till mina scrapbook-saker, smycken, 2 nouba ögonskuggor, en kuvertväsk i grå lack.. hmm.. kommer inte på så mycket mer nu.. Det får la duga så länge.


Igår var jag och Alexander i Söderköping och åt glass på smultronstället. Vi gick omkring och tittade på båtarna när vi åt glassen.. vi hade supermysigt! Jag gillar söderköping, bodde ju där i fyra år när jag var liten. Skulle nog kunna tänka mig att flytta tillbaka någon gång.


Åh vad jag hatar min jävla pollenallergi eller vad det nu är jag har fått.. är täppt jämt!!

/Tina

Kommentarer
Postat av: Fie

ja jag ska minsann säga till på skarpen.. =) Ha det så bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback