bert stjärt

Idag får jag skjuts till skolan. Lyx att slippa köra. Mamma ska till IKEA så då kan ju jag åka med. Det ska komma en tjej, Sabine Gruber, som ska prata om vilka åtgärder skolan tar för att motverka hedersrelaterat våld. Hur skolan ser på fenomenet osv. Hon har skrivit en rapport där hon granskar detta. Ska bli väldans intressant.

Igår satt jag och fixade med mitt CV. Jag orkar inte söka nått sommarjobb. Jag måste. Jag vet. Men det är ju jobbigt. Eller hur? Jag har bara sökt ett enda jobb i hela mitt liv.. alltså där man skickar in CV och betyg och sånt (fick det dock inte). Innan har jag bara sökt jobb där man fyller i blanketter, eller fixat genom pappa. Yes, snart 21 och bara använt mitt CV 1 gång. Bra Tina! Är det detta som kallas misslyckad?


Har kollat lite på Bert idag.. "är det så här när man är kär när man är liten.." så skön serie! Nu ska jag äta pannkakor, om det finns några kvar.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback