debatt

Sitter och väntar på ett mail med mitt tentaresultat. Det kommer ju aldrig!!Jag vill veta.. NU! 

Såg ni debatt igår? Det gjorde jag, allafall början då de diskuterade shopping (sen slog jag över till Gordon Ramsay, Kitchen Nightmares) Men allafall, jag är en av de få människor som faktiskt är på BlondinBellas sida. I det här landet kan man inte glädjas åt att andra har mer pengar än en själv.  Om nu hon har så mycket pengar så hon kan shoppa utan att titta på prislappen, låt henne göra det! Jag gläds med henne och andra "överklassungar". Hon har ju kämat sig dit hon är idag.. bli peppade att lyckas ni med istället för att klaga på henne och alla andra som har det bra ställt. Utbilda er och skaffa ett jobb.



Nu måste jag göra mig iordning. Jag ska åka och träna snart.
/Tina


ps. jag håller med bb.. "komikern" gjorde bort sig totalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback