emo med nappar

God morgon läsare!

Jag har precis ätit frukost och läst några bloggar. Hittade ett roligt klipp på Kenzas blogg, det är två killar som visar hur man blir emo. Jäkligt roligt. Tycker de där emo är så patetiska på nåt sätt. Vissa stilar kan jag förstå men ogilla. Den här kan jag varken förstå eller gilla. Jag och Emelie såg två tjejer i 14-16 årsåldern som var emo. De var svartklädda med rosa inslag. Kortkorta kjolar, linnen som visar bh:n. Målade i ansiktet, tårar, hjärtan osv. Men pricken över i:t var att de hade nappar i munnen, som bebisar har. Vad är syftet med det? Vad ska napparna symbolisera? Någon blandning mellan oskuldsfulla och slampor, typ. Äh jag fattar ingenting. Om någon vet varför de har det får ni gärna berätta!

Men visst, om de trivs är väl det bra... Och visst är det bra att alla inte är lika.


image492

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback